Med stor sorg

Med stor sorg i hjärtat så inser jag att det är sant, min älsklingsbutik Designat ska lägga ner. Hur jag ska klara mig nu har jag ingen aning om.


Det var V som ringde mig efter att ha läst M:s blogg där hon berättar att de ska lägga ner sin butik och förklarar varför. Klart jag förstår att det inte håller för M och C att ha det på det viset, men blir ju ledsen både för deras och för min egen skull. Det är en så mysig butik att komma in i, de är alltid trevliga och alltid hittar man något att spendera sina pengar på.

Men man får hoppas att de kan behålla pysseldelen som webb-butik, då kan man ju handla av dem den vägen i alla fall. Men man får ju inte träffa dem igen. Usch, vad ledsamt detta var.

1 kommentarer:Kommentar



Malin sa...

Hej,

Vad rörd jag blir när jag läser era fina tankar om oss/vår butik. Det tråkigaste är ju som sagt att vi inte kommer att träffa alla er kunder som (nästan) dagligen kommer in i butiken på en liten pratstund. :-( Och så kommer vi ju att sakna vår lilla hjälp E som troligtvis har en framtid som butiksägare ;-)

Kram M

Skicka en kommentar