Romantiskt i rosa



Igår gick jag igång ordentligt och det med romantik. Vet inte om det ska tolkas in något i det... hihi.

Men det var väldigt roligt att använda mina nya stämplar. Vingarna blev ju bara så beådrande när jag embossade dem i vitt. Blommorna och bladen är av tyg som jag plockat från sådana där konstgjorda blombuketter. Man tager vad man haver...

Fortsatte på temat med vit embossing med fågeln på grenen. De två stämplarna fanns också med på samma ark som vingarna. Lite glitter, bling och daggdroppar, klarar mig inte utan det.

2 kommentarer:Kommentera



V sa...

oooh så söta!!! :)

Ramona sa...

Tjenare
vilka kort, dom är bara så underbara, tur att du köpte dom stämplarna när vi var på designat.... jasså du tycker mitt skrivbord är rörigt, det tyckte jag oxå, men nu är det ordning igen =)
Ses i morgon...
Kram Ramona

Skicka en kommentar