Nattvak

Jag är helt slut idag. E har sovit dåligt och inte alls mått bra. På morgonen kom orsaken, hon spydde... Sedan följde även en sömnlös morgon och förmiddag med ett ulkande barn och en tröstande mamma. Vet inte när jag ska lyckas ta igen all denna sömn som jag förlorat de senaste veckorna, men måste erkänna att det känns vid det här laget.

Fram emot eftermiddagen blev E betydligt piggare och fick även behålla lite avslagen Coca-Cola som hon fick att dricka. Har hört att det ska vara så bra att dricka det när man varit magsjuk och hittills har det fungerat. Vet inte om det verkligen är något i colan som gör magen lugnare eller om det bara är tron, men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att det fungerar.

E har ringt och pratat med pappa några gånger under dagen också, först för att han skulle tycka lite synd om henne och sedan för att tala om att hon nu mådde bättre.

Har varit inne på Designats blogg och kollat in den nya skissutmaningen, blev jättesugen på att göra en ny layout igen. Får se vad jag hittar på denna gången...

Tack V för att du verkligen försökte hjälpa mig idag... Kram på dig!

1 kommentarer:Kommentar



Ramona sa...

Hej Vännen
men nu får det väl ändå vara färdigt... tycker jag, stackars E detta behövde hon väl inte, räckte det inte med öroninflammation...
tänker på er, hoppas att hon blir bra snart....
Kramar Ramona

Skicka en kommentar