Snart sommar

Sent igår kväll (eller snarare i natt) satt jag och lekte fram detta kort gjort efter Designat's skissutmaning som denna veckan löd:

Gör ett kort eller en layout där du använder dig av svart, vitt, grönt och rosa.


Sagt och gjort. Jag började gräva i min låda med pappersrester och hittade de här. Satt och funderade en stund på vad det kunde bli av det, för att efter en stund sitta med ett färdigt resultat. Det liksom gjorde sig självt det här kortet. Inte vackert kanske, det kan jag hålla med om, men annorlunda.

Väldigt kul att jobba med skisser, för man tvingas tänka utanför sina vanliga ramar och helt plötsligt har man gjort något som man aldrig skulle tänkt på innan. Man får liksom utmana sig själv hela tiden och sådant gillar jag. ;-)

1 kommentarer:Kommentar



Ramona sa...

Hej
Vilket fint kort, jättemysigt. Vad glad jag blev i dag när vi kunde prata lite vid skolan, hoppas att våra barn kan hålla sig friska nu...
Kram Ramona

Skicka en kommentar