Nytt utseende på bloggen

Så har jag då äntligen fått en 3-kolumnersblogg. Naurligtvis är det V som hjälpt mig hitta den och talat om var man lägger in koden. (Tack underbara V!!!) Men sedan har jag suttit halva natten nu och lagt in alla saker som naturligtvis försvann när man bytte mall. Som tur var så försvann ju inga viktiga saker.

Saknar lite saker som inte finns på denna mallen, man ser t ex inte hur många kommentarer man har vid varje inlägg utan att gå in på varje enskilt inlägg. Men det är nog något man vänjer sig vid. Annars får jag väl leta upp en ny mall att lägga in.

2 kommentarer:Kommentera



V sa...

Det blev väldigt fint nu ju! :)
Kramelikramkram

Anna Maria Niia sa...

Tack så mycket för dina fina ord om mitt skapande. Jag blir så glad att jag kan inspirera med det jag gör!

Urfina tolkningar av min skiss!

Kram

Skicka en kommentar