You are my sunshine...



Blev precis färdig med dessa två kort. Blev faktiskt ganska nöjd med dem också. På det översta kom ännu en av älv-stämplarna till användning. Embossade stämplarna med Claret färgen igen, gillar den. Lite glitter och lite bling, som vanligt...

Grattiskortet är kartong i botten med silkespapper som jag limmat på i flera lager. Prickarna i mitten av blomman är guldfärgad Pearl Maker. Stämpeln är även här embossad med Claret och det var inte alls meningen att det skulle bli så "flammigt" men jag behöll det för det var ett misstag som jag tyckte om. Inget bling på detta kort inte ens lite glitter, men några daggdroppar fick det bli i alla fall.

1 kommentarer:Kommentar



BellaMio sa...

Och de är verkligen läckra båda två!!! första gången jag är inne här hos dig, men absolut inte den sista det kan jag lova... Har hittat massor med ögongodis här!

Ville bara titta in och tacka för att du deltar i min BlogCandy :)

Skicka en kommentar