Inte alls sysslolös

Tro nu bara inte att jag sitter sysslolös här hemma bara för att jag inte bloggat något nytt på några dagar. Jag sitter halva (eller kanske rättare sagt hela) nätterna och komponerar ihop mina blommor. Tycker det är jätteroligt att få ihop mina egna varianter av de blommor jag köpt och stansat ut tillsammans med de jag plockar från ljusmanchetterna jag hittar på loppisar och får från vänner. Så småningom kommer ni ju att få se de blommorna när de sitter på ett kort eller kanske en LO.

Har också skrivit ut en del saker jag hittade hos Mirabyll, denna underbara människa som fritt delar ut det hon sitter och knåpar ihop vid datorn. Är henne evigt tacksam för allt det hon lagt upp på sin blogg. Har skrivit ut biljetter, ord till kort, julbiljetter (snart dags att börja med julkorten) och en hel del annat. Har även hittat Wordl-sidan där jag fastnade en hel natt och satt och lekte fram härliga ordkluster. Än en gång, tack Mirabyll!!!

Annars är det varmt!!! Personligen tycker jag det är liiite för varmt, men vet att många andra älskar detta. Så ok då, för er skull så står jag ut...

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar