Bidrag # 2 i Sukkersötts Utfordring # 48

Här kommer mitt andra bidrag till Sukkersötts färgutmaning.

"Denne gangen har vi en farge utfordring til dere! Rød,gul og brun :) Hudfarge, sort og hvitt er tillatt."

Mitt första bidrag blev ju ett brunt kort, men denna gången valde jag ett gult. Jag gjorde ett fick-kort och gjorde en rund tag att stoppa i fickan. Chalkade runt med Chestnut Roan. Stämplade hörnstämplar med sienna-brun stämpelfärg. Tre små röda tyghjärtan, två utstansade hjärtan, tre röda blingstenar och lite glitter. Texten jag saknar dig utskriven från Mirabylls fina saker och uppklistrad på en kartongbit som jag klippte med en mönstersax och sedan chalkade.

Tagen, som är i en ljusare gul nyans, är även den chalkad med Chestnut Roan, stämplade motiv med samma stämpelfärg och sedan satte jag ett svart organzaband i toppen.

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar