Första egna lyan

Här kommer min andra layout på bara en vecka, vet inte vad som hänt. *fniss* Den går i lila och rosa nyanser som jag plockade upp från fotot. I botten har jag använt en vanlig cardstock från Bazill. Sedan ett mönstrat papper som fotomatta och en liten tvåfärgad spets i nederkanten av fotot. Fotot har jag slipat i kanterna med en nagelfil i sandpapper och sedan chalkat. Det sitter även en blingsten i tre hörn av fotomattan. Blommorna är från ljusmanchetter, den stora med blingsten i mitten, de små med daggdroppar. Bokstäverna i titeln är från R och de alfabet hon stansade ut åt mig i våras. Sedan skrev jag journalingen runt fotomattan, men upptäckte att det nästan inte syns alls på inskanningen jag gjorde. Men jag skrev med en rosa-lila nyans av gelpenna på tre sidor av fotomattan.

Själva fotot är på mig (ja, jag vet att det var länge sedan... jag var ung och vacker då... nu är jag bara... vad????). Jag hade precis flyttat hemifrån och var bara nitton år gammal, det var tider det... Sååååå mycket roligt jag hade i den lägenheten, tänk om väggar kunde tala... *asg*


0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar