Baby Girl

Så var det då dags för ännu en av de "gamla" layouterna. På denna har jag lekt med lamineraingsplast som jag målat och sedan strött glitterpulver innan jag brände ihop den. Det blev riktigt läckert och jag tror nog att jag kommer att använda den tekniken igen längre fram. Blomman är ihopkomponerad av en skumblomma i botten, ljusmanchettsblommor och en blingsten i mitten. Bladen är också de från en ljusmanchett. De små blommorna är små beige pappersblommor med en liten blingsten i. Texten och hjärtraden är från ett rub-on ark jag köpt på Panduro.

Själva fotot är från våren 2003 och E är ett drygt halvår.


1 kommentarer:Kommentar



Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men wow vad mycket du hunnit med att göra sen sist jag var här! Såååå mycket snyggt och alla dessa olika, unika och vackra kort! Vilket ögongodis alltså!

Visst är det kul med egenkomponerade blommor, älskar att göra dem själv - de blir så orginella! Och dina är urtjusiga!

Grattis till så många besökare! Fast jag ska nog erkänna att jag är mer förvånad över att du inte brukar ha så många? För vad är det för "puckon" som inte hittat hit än???
Jaja, men jag förstår din glädje till fullo (för precis så där glad blev jag också *fniss*)!

Hoppas nu att allt är bra med dig snäckan!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Skicka en kommentar