Mormor och E


De här fotona är tagna vid samma tid som det vid förra inlägget. Men denna gången är det mormor som träffar E. Här är E vaken och nyfiken och trots att hon bara är ca 1,5 månader så är hon som vanligt i full gång med att upptäcka världen.

Blommorna och bladen är från ljusmanchetter som jag plockat isär. Runt bland de blommorna har jag snirklat lite pärlor trädda på en tunn, tunn ståltråd (de syns knappt på fotot). Den rosa blomman är en chip-board där jag limmat på samma papper som i layouten. Som vanligt sitter det en blingsten i varje blomma. Den bruna bården har jag dekorerat med lite glitter. Bokstäverna är utstansade hos R, passar på att tacka för det än en gång. Fjärilarna har jag fått av V och skallran är från Panduro (tror jag) och de passade ju bra här. Dessutom har jag dekorerat med lite glitter här och var. Att det blev en rosa layout får jag skylla på (eller kanske snarare tacka för) mormors byxor... ;-))

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar