Ettåring


Min grannes barnbarn fyller 1 år snart och jag gjorde ett litet kort som han ska få på den stora dagen. Med ett vitt kort som grund så valde jag ljusblå saker i mängd. Bilden är från nätet, bårderna har jag stansat ut själv, den undre och den på bilden med min isärplockade hörnstans. Alla tre bårderna har jag chalkat med ljusblå stämpeldyna. Bokstäverna och frimärket är gjorda med min nya Cuttlebug (yippeeeeeaaa). Daggdropparna har lite glitterlim under sig som gör de aningens ljusblå. Lite sidenband och en tärning i silvertråd och två blommor.

Ber om ursäkt för att fotot är lite suddigt. Har precis fått Photoshop installerat men har inte hunnit lära mig någonting ännu. Det var rena turen att jag fick in min signatur i bilden... hahaha...

Hoppas nu bara den lille godingen blir nöjd med kortet...

1 kommentarer:Kommentar



Ofelias Hus sa...

Hej,
Kul att du gillar min sida!

Min tre-kolumners har jag fått från Backgroundfairy.com...adressen och länken dit hittar du högst upp till vänster på min sida.

Du har fin sida själv, föresten!

Kram och lycka till med din tre-kolumner.
Anette

Skicka en kommentar