Dotterns skolkalender

Köpte en skolkalender till min dotter, E, som jag lovade att jag skulle fixa till i hennes favoritfärger. Och det råder väl ingen tvekan om viken hennes favvisfärg råkar vara...

Jag lovade henne innan hon åkte till sin pappa att den skulle vara klar när hon kom hem, så jag satte igång ganska omgående. Blev färdig med den under dagen igår. Försökte ta några foton av den men de blev inte bra så till slut la jag den på scannern, och se, det blev en helt ok bild av den.

Har använt Cuttlebugen till bikinibården, Moxie-alfabetet längst ner och swirlarna i ena hörnet. Det är så himla kul att veva på grodan och se de fina motiven komma ut på andra sidan. Blommorna har jag stansat ut och dekorerat med Pearlmaker och glitter, lite blingstenar. Allt detta på ett redan glittrigt papper. Har dessutom satt lite band i spiralen och även en liten ståltrådsbit med några pärlor. Hoppas att dottern blir nöjd nu bara.

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar