Äntligen lite pyssel

Det var ett tag sedan jag bloggade något pyssel nu. Till stor del beror det på pysseltorka nu under sommaren, men även på att jag haft en del datorstrul. Fråga bara min vän V om ni inte tror mig. (Jag lovar, hon är nog ganska trött på mig och mina datorproblem vid det här laget.) Vill passa på att tacka dig, V, för all hjälp jag fått av dig med mina datorer, hade aldrig klarat mig utan dig.

Men nu är det så att jag har fått ihop några små kort som är färdiga att bloggas, men eftersom det ena av dem ska ges bort på lördag till en som kollar min blogg emellanåt, så kan jag ju inte lägga upp alla här innan hon fått det. Blir ju inte lika roligt då. Och eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig för vilket hon ska få (väljer mellan tre olika) så kan jag bara lägga upp det fjärde kortet. De andra kommer efter kalaset.

Har använt mig av en rolig kortvikning. Enda problemet med denna vikning är att jag inte riktigt vet var man ska skriva sin hälsning. Jag kommer nog att göra det på baksidan.

Här har jag använt min cuttlebug och stansat ut min gulliga slinga. Har embossat med vitt i mitten och chalkat tårtpapper på sidorna.

1 kommentarer:Kommentar



Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå snyggt diamantkort! Läckert med swirlsen, det chalkade tårtpappret och det embossade mittpartiet! En fröjd för ögat helt enkelt!

Ser fram emot att få en kik på de andra tre!
Ibland är det inte lätt att bestämma sig!

Ha de så gott!
kram / Angelica

Skicka en kommentar