Ensam med mina dies...

Idag skjutsade jag min dotter till flygplatsen för vidare transport till sin pappa för ett sommarumgänge som varar i tre veckor. Vet inte hur jag ska klara mig utan henne så länge. Det känns tomt redan och det är bara första kvällen... :-((

Som en liten glädjespridare så ringde V medan vi var på väg till flygplatsen och talade om att våra dies som vi beställt kommit nu. Vilka jag beställt ser du nedan...


Har dock ingen större inspiration eller ork för att sätta igång med någonting just nu, men det kan komma när som helst. Har provat swirlen och den blir jättefin. Ska väl testveva de andra också innan natten är över... Tror nog att jag kommer att behöva öva en del på mina Nestabilities, det ser krångligt ut.

2 kommentarer:Kommentera



Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow, vilka snygga dies! Inte lite avis blir jag! (Som bara äger en rutten tång och kan således inte använda de vackra Nestabilitiesen! *snyft* Menmen, får välan införskaffa en maskin som klarar det, så fort jag har tid & pengar *ler*

Ska bli kul att se dina alster med dessa nya dies!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

V sa...

Hej gumman! Du vet vart jag finns om du vill något.. Ta hand om dig! Kram kram kram

Skicka en kommentar