Litet album










































Har idag fotograferat mitt lilla album som jag gjorde för ett tag sedan. Det innehåller bilder på dottern E från hennes förskoleperiod. Alltså dagisfoton och det sista från förskoleklassen.

Jag har använt en kraftig kartong som jag skurit ut i en tag-form. Klistrat på olika mönstrade papper på framsidan och enfärgade på baksidan. Satt dit korten och sedan dekorerat. Det är en hel del blommor med blingstenar i mitten och glitterlim, träpluttar målade med olika nagllack, en blomma från en ljusmanchett med en fjärilsbrad med blingstenar i. Bokstäverna på framsidan har jag skurit ut för hand efter att ha skrivit ut dem på datorn och sedan målat med nagellack.

Ska göra ett till som ska innehålla bilderna från skoltiden, men har ju bara ett foto att sätta in där än så länge, så jag avvaktar nog med det ett tag.

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar