Album till mina Spellbinders


Hittade detta tipset på någon bloggsida för ganska länge sedan men har ju inte haft min BIA så länge än. Dessutom har jag ju bara en Spellbindersuppsättning... än så länge vill säga... ;-))


Jag har använt kartong från mina micropopcornförpackningar. Jag använde tapet och klistrade fast baksidan med tapetklister. Sedan satte jag fast en bit av en magnetskylt för övningskörning med dubbelhäftande tape på framsidan och klistrade dit en ny bit tapet med tapetklister ovanför. Jag slipade kanterna med sandpappersfil och chalkade sedan med Chestnut Roan. Jag gjorde fyra sidor (för framtida behov) och använde samma tapetmönster till alla sidorna. Sedan dekorerade jag insidan med en etikett från mina Spellbinders och lite blommor. Jag satte också in en platsficka som jag kan spara instruktionerna i.

Framsidans bokstäver är utstansade med R:s alfabeten, V:s swirvel och mina Spellbinders och blomstansar.

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar