Planerat barnledig

Så är jag då barnledig igen, fast denna gång är det noga inplanerat och varar längre än en eftermiddag. Tösen är hos sin pappa och kommer hem på måndag igen. Tyst och tomt är det här hemma utan henne och jag har svårt att få något gjort. Det går ju så lång tid emellan, och nu var det nyårshelgen hon sist träffade sin pappa.

Men jag har faktiskt tagit mig i kragen och målat två skokartonger och en liten trälåda i grundfärgen svart så jag har något att dekorera när jag sätter igång med det. Sedan har jag börjat röja lite på mitt skrivbord, och det behövs... men kommer nog att ta lite tid, för jag hittar små fina saker när jag lyfter på annat.

Har även fått mina layouter inskannade av min kära, kära vän V, så jag kan lägga upp dem här när det blir läge.

Annars då? Nä, inget särskilt som händer. Det är som det brukar. Livet rullar på och allt är som vanligt. Det är bara V som har hittat kärleken...

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar