Jag vann !!!

Jajamensan, det var jag som tog hem vinsten i Designat's utmaningslotteri. Kolla mitt blogginlägg för den 6 april, där ligger min inskickade layout. Hade vid det aktuella tillfället inte internet så jag kunde inte kolla själv utan fick lita till V som berättade det. Jag trodde först att hon bara skojade med mig, men det gjorde hon inte. Vad var det jag vann då? Jo, det var en flaska rosa Pearl-maker, ett fint band i brunt med vita prickar och ett rub-on ark med fina texter på engelska. Jag har inte gjort något med den fina vinsten, men jag har mina små funderingar.

Annars då? Nä, intet nytt under solen. Om man bortser från att E var hos sin pappa under påskhelgen och kom hem på annandagen. Hon hade då mått dåligt och spytt hela resan och eftersom jag inte visste säkert om det var åksjuka eller magsjuka så var det till att vara hemma från skolan på tisdagen och onsdagen. När det sedan var dags för skolan på torsdagsmorgonen så satte det igång igen, men denna gång kom det bakvägen... Så det var bara att stanna hemma resten av veckan också. Då var det inte så svårt att räkna ut att det nog var magsjuka trots allt. Men trots den oroliga magen så har hon varit på gott humör och pigg hela tiden, så vi har haft det ganska trevligt trots allt.
Vädret är ju fantastiskt. Vårlökarna blommar för fullt ute i min lilla trädgård och liljebaggarna har redan börjat gnaga på liljebladen som kommit upp ur jorden en liten bit. Både E och jag kollar varje gång vi kommer ut i trädgården om det finns några rödingar där som vi kan ta kål på...

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar