Albumet fullt

Har nu äntligen fått fixat till E:s album. Plastfickorna tog slut ganska fort, det är ju bara tio stycken i albumen när man köper dem och jag hade inga extra att sätta in. Det blir ju lite tråkigt att göra nya layouter som man bara får stoppa ner i en plastpåse så de skyddas men inte kan titta på. Så jag satte in tio extra, men ve och fasa, albumet blev proppfullt med en gång. Och eftersom jag gillar att sätta på mycket saker på mina layouter så blev albumet rejält tjockt. Jag hade ju planerat att ha hela E:s första år i ett album, men jag vet inte om det kommer att fungera, tror att albumet blir alldeles för tjockt och otympligt då.

Blev lite sugen på att göra kort nu igen. Har ju inte gjort några sedan i julas, men tyckte det var roligt nu när jag gjorde det till V:s mamma och till vårutmaningen på Designat. Kan behöva lite paus från allt fotopysslande. Har ju under tiden inhandlat en del stämplar som skall bli roligt att använda på korten, och har även en del "nya" embossingpulver att testa. Dessutom så har jag ju utvecklat min stil sedan jag startade med pysslandet förra sommaren. Skall bli roligt att se hur korten kommer att se ut nu...

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar