Nykomling i familjen

Då vi fått en ny liten familjemedlen som är frusen av sig så blev det att ta fram stickorna och garnerna igen och börja sticka. Det är en liten hund vi skaffat och hon väger bara två och ett halvt kilo så hon behöver faktiskt kläder. Innan jag skaffade vår lilla råtta (som jag brukar kalla henne) så var jag lite avog mot att ha kläder på hundar, men nu märker jag ju att hon faktiskt behöver dem. Det är en liten blandras vi har men det är väldigt mycket chihuahua i henne och de är ju inte riktigt gjorda för vårt klimat. 

Här nedan ser ni ett urval av de tröjor jag stickat till henne. Har komponerat ett eget mönster som jag anpassat efter hennes storlek och det har blivit några till sedan denna bilden togs. Det går så fort att sticka dessa. 



0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar