Julen 2012

Jag gjorde ett eget album med min BIA för att spara bilderna från julen 2012. Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna men vill lägga ut dem ändå. Ska ta nya foton i bättre ljus och så man ser de olika sidorna då jag valt olika lösningar för de tags som fotona sitter på. 

Pärmens kärna är gjort av kartong (typ flingpaket) som jag sedan dekorerat med papper. Sidorna i boken är cardstock som jag limmat ihop. Jag har även använt kuvert som jag dekorerat och sedan stoppat in en tag i. Dekorerade ryggen på albumet ordentligt med mycket band och spetsar och även något presentsnöre tror jag kom med. 

Blev själv mycket nöjd med det här albumet och det gav mersmak. Jag har efter det gjort ett antal fler som jag ska fota och lägga upp.




0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar