Dubbel Smash

Här har jag gjort ett dubbelalbum.

Jag har använt ett tvättmedelspaket som grund. Där fick jag rygg och pärmar redan färdigvikta, vilket gjorde det hela enklare. Jag klädde in kartongen och dekorerade. 


Använde aluminiumtape till framsidans dekoration där jag satte fast gem och lite annat smått och gott jag hittade i gömmorna. Sedan på med tapen och därefter akrylfärg.




När man öppnar albumet så finns det två böcker, det ena öppnas från vänster och det andra från höger. Till dessa böcker har jag använt cardstock eftersom jag tänkt göra en BOM-bok av detta album. BOM-boken (= Boken Om Mig) har jag tänkt att min dotter ska få när den är färdig så att hon får min historia från början till slut... nja, nästan till slut i alla fall. 






0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar