Mitt änglabarn

Den här layouten har jag tänkt på länge och velat göra, men kände mig redo först nu. Eftersom jag inte har något foto, ingen ultraljudsbild heller, så använde jag dokumentationen om gravsättningen som jag skannade in och skrev ut i miniformat (originalet är i A4-format). Det är nu elva år sedan jag förlorade Love och jag kan inte säga att jag sörjer längre, snarare så att jag lärt mig leva med det. Men jag tänker mycket på honom och undrar hur livet skulle sett ut om han fått leva. Min dotter, E, pratar också om honom, trots att hon inte fanns då allt detta hände, men hon vet ju att hon har en storebror i himlen.

Bården överst har jag skurit av från ett mönstrat papper jag köpte på Designat, när butiken fortfarande fanns här i samhället. Även stämplarna, vingarna och fotavtrycken, inhandlade jag där. Hjärtan i silkigt tyg som jag inhandlat på Tradera. Swirlen har jag lånat av V och sedan själv stansat ut i tapet. Blombården, löven och blomcirkeln har jag fått av R, som hon stansat ut i tapet. R, denna underbara människa jag är så glad att jag lärt känna. Tack för all hjälp jag får av dig!


1 kommentarer:Kommentar



Ramona sa...

Hejsan
Vilken fin LO men lite sorglig....
vad bra att du kunde använda det utstannsade...
hoppas att det är bra med dig.
Ramona

Skicka en kommentar