Pink Lady

I brist på pysselinspiration så kommer här ännu en av de "gamla" layouterna jag gjort till dotterns album.

Var inne ett tag på att göra ramar runt fotona och lekte med att göra dem sneda och skeva, tycker det blir en skön effekt. På det översta fotot har dottern på sig samma rosa klänning som jag hade när jag var bebis. Sånt tycker dottern är roligt att höra. På det undre fotot har hon en jättemysig velourbyxa på sig, den var en favorit när hon var liten.

Som grund har jag en rosa cardstock, ramarna har jag skurit ut i ett mönstrat papper med glittereffekter på. Jätteläckert! Klippte även ut en del figurer från samma papper som jag dekorerat med. Tulpanen och kaninen är små glittriga plastfigurer jag köpt på Panduro. Och så som vanligt, lite blingstenar. Bokstäverna är klisterbokstäver i silverglitter.


0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar